De Combinatie T.A. Streefkerk en Zoon bestaat uit Theo en Theotimus Streefkerk uit Ameide.
Maar eigenlijk is de duivensport bij de familie Streefkerk een familiesport, want ook de vrouw van Theo steekt op verschillende manieren de handen uit de mouwen. En in het verleden was ook zijn dochter Willemieke daarbij betrokken.

Met zijn zoon gaat Theo af en toe op stap om de duiven weg te brengen, korft hij samen de duiven in en helpt hij mee bij allerlei activiteiten gedurende het seizoen.

Theo zelf is naast ‘melker van zijn fondhok met topduiven’ in het winterseizoen ook actief als erkend keurmeester op tentoonstellingen. In het verleden was Theo Streefkerk onder meer 13 jaar lid van de tucht en geschillencommissie NPO waarvan 4 jaar voorzitter, nationaal hok controleur NPO, voorzitter commissie duivendiefstallen NPO en controleur nationale concoursen.

keurmeester